9/11/10

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος =)

μ'αρέσει γιατί γελάμε
9/11/2009 μια κλασσική φθινοπωρινή μέρα. Όχι. Μία ξεχωριστή μέρα. Μία μέρα που πλισιαστίκαμε! Όλα ξεκίνησαν από μία πλάκα και όμως φτάσαμε ως εδώ από αυτό. Μου ανοίχτηκες και σου ανοίχτηκα. Σιγά-σιγά όσο περνούσε ο καιρός γίναμε αυτοκόλλητες. Όσο περνούσε ο καιρός τόσο πιο κοντά μου σε ένιωθα. Πόσα έχουμε περάσει? Πολλά! Και θα περάσουμε κι άλλα! Το ξέρω. Αυτό που έχουμε δεν είναι κάτι απλό και μικρό. Είναι κάτι μεγάλο και σημαντικό. Είσαι τόσο διαφορετική. Όμορφη, έξυπνη, καλή, ευαίσθητη, γλυκιά, κοινωνική, αστεία και τόσα άλλα! Ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου και με στηρίζεις, με προσέχεις, με νοιάζεσαι, με μαλώνεις, με κάνεις να γελώ, μου δίνεις μια ζεστή αγκαλιά, μ' αγαπάς και πάνω απ' όλα είσαι ΕΔΩ! Ευχαριστώ που με δέχεσαι όπως είμαι. Είσαι εδώ όταν σε χρειάζομαι. Να είσαι εδώ για να μπορώ να συνεχίσω. Να μπορώ να προχωράω στη διαδρομή της ζωής μαζί σου και να ξέρω ότι υπάρχει κάποια που αγαπώ και μ' αγαπά και που θα μου κρατάει το χέρι. Συγνώμη αν έχω κάνει οτιδήποτε που σε πείραξε. Ξέρω ότι έχω κάνει κάτι τέτοια και ζητάω συγγνώμη! Ζωή μου Δεν θέλω να σε χάσω για κανένα λόγο. Όλα αυτά τα ξέρεις :) απλά μία τέτοια μέρα δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητη. Σε θέλω εδώ για να παίρνω δύναμη και να μπορώ να συνεχίσω. Να θυμάσαι τα όνειρα ΜΑΣ. Τα όνειρα μας είναι αυτά που μας ενώνουν! Θεσσαλονίκη Η 4αδα μας Θα βγουν αληθινά μόνο αν τα πιστέψουμε =) Σε χρειάζομαι δίπλα μου.
* Μια ζωή μαζί γιατί σ' αγαπώ και μ' αγαπάς.
* Να μείνεις εδώ να φτάσουμε ως το τέρμα. 
* Πετάω ψηλά μαζί σου γελάω μαζί σου περνάω ωραίες στιγμές...
* Ότι έγινα σ' εσένα τα χρωστάω!  
* Θα περάσουν κι άλλα χρόνια μικρή μου μπαλαρίνα
φάτσα ΜΟΥ


 Έχω την καλυτερότερη κολλητή του κόσμου όλου. Ευχαριστώ που μεγαλώνουμε μαζί

  

Εγώ και εσύ ΜΑΖΙ
Να έχετε ένα όμορφο βράδυ φάτσες.
*KaL 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου