8/1/11

welcome 2011 :)

Μία νέα χρονιά έχει ίδι ξεκινήσει! Ελπίζω κ θέλω να είναι η καλύτερη!
2011 λοιπόν...Καλώς ήρθες :)


Η χρονιά που πέρασε για μένα μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά καλή! Ξεκινώντας με την αγαπημένη μου κολλητή τον καινούριο χρόνο 2010 κ θα ξεκινήσουμε πολλούς χρόνους μαζί ακόμα! Στη συνέχεια ήρθε στη ζωή μου το μικρό λιονταράκι μου. Ο Μιχάλης μου που άνοιξε για πρώτη φορά στις 19/2 τα ματάκια του :') Ακολούθησε η τριήμερη στην οποία περάσαμε ΥΠΕΡτελεια! Και μετά....τελείωσε το Γυμνάσιο....πιστεύω ότι την τρίτη γυμνασίου δεν πρόκειται να την ξεχάσω ποτέ όσο χρονών κ να πάω. Καλοκαιράκι κ έτσι :) Στη καρδιά του καλοκαιριού έχω κάποιες στιγμές που όσο κ να θέλω δεν μπορώ να τις ξεχάσω. Θα μείνουν ως όμορφες αναμνήσεις γιατί ήταν η πιο όμορφη χρονική περίοδος του καλοκαιριού κ ας κράτησε τόσο λίγο! Και μετά? :Ο Το Λύκειο! Ποοο είναι τόσο μεγάλη λέξη! Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε πολύ όμορφα. Φτιάξαμε μια υπέροχη παρέα κ παρά τις δυσκολίες ήμαστε κ πάλι όλοι(σχεδόν) μαζί! :) 3/12/2010 Ήρθες κ μου άλλαξες τη ζωή φατσούλα μου! Ευχαριστώ που είσαι εδώ. Που κάνεις να αισθάνομαι...να αισθάνομαι...όπως αισθάνομαι. Υπέροχα  Το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς φανταστικό! Κόψαμε βασιλόπιτα, που εγώ με την αδερφή μου κ το γαμπρό μου φτιάξαμε, κ έτυχα εγώ το φλουρί :) Να δούμε πόσο τυχερή θα είναι αυτή η χρονιά. Το 2010 έφερε κ όμορφες κ άσχημες στιγμές. Τις όμορφες τις κρατάω σαν φυλαχτό...τις άσχημες προσπαθώ να μην τις θυμάμαι :) Μέσα από την χρονιά που πέρασε έμαθα πολλά! Και έχω να μάθω πολλά ακόμα...

Καλή χρονιά να έχουμε λοιπόν! Με αγάπη, υγεία κ ευτυχία σε όλους!
Να χαμογελάτε :)
Να ερωτεύεστε :)
Να ζήτε! :)




:)

Αυτό ήταν το πρώτο άρθρο για το 2011 :)
Έπεται κ συνέχεια!
Να έχετε μια όμορφη μέρα φάτσες μου.
*KaL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου