10/3/11

Η δική μου ηρωίδα...

φάτσα μου όμορφη
...είναι μία κοπέλα. Δείτε την στη φώτο *.*
Ναι! Είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ για μένα. Μου δίνει δύναμη κ είναι δίπλα μου συνέχεια όχι μόνο όποτε τη χρειάζομαι.
Το χαμόγελό της μου δίνει δύναμη!
Η αγκαλιά της τόοοοσο ζεστή κ μπορώ να κάθομαι εκεί μέσα για ώρες!
Οι δυο κουβέντες που θα μου πει λίγες μεν αλλά ενθαρρυντικές!
Χαίρεται κ λυπάται μαζί μου!
Ζητάω τις συμβουλές της κ ότι μου λέει τις πιο πολλές φορές έχει δίκιο!
Βλέπει τη ζωή με διαφορετικό τρόπο κ μ' αρέσει αυτό!
Έχει ένα κάστορα :) Ναι αλήθεια! :$
Είναι 7 ΜΗΝΕΣ γυναίκα ΜΟΥ κ μόνο δικιά ΜΟΥ!
Με προσέχει!
Δεν με ξεχνάει!
Με σκέφτεται!
Την χρειάζομαι!
Μ' αγαπάει!
Με νοιάζεται!
Μ-Ο-Υ Λ-Ε-Ι-Π-Ε-Ι!
Την έχω χάσει κ πονάει αυτό αλλά θα την ξαναβρώ μου το έχω υποσχεθεί!
Μπορεί να είναι μακριά μου αλλά είναι δίπλα μου συγχρόνως! Το ξέρω!
Δεν της αρέσουν τα σάλια αλλά ξέρει πως όλα αυτά που γράφω τώρα δεν είναι σάλια!
Ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να γράψω για αυτό το κορίτσι! Απλά είναι υπέροχη κ κυριολεκτικά μέσα στην καρδιά μου!

Είναι η δικιά μου ηρωίδα!


το τραγούδι αυτό στο έχω αφιερώσει εξερετηκά! 
"Είναι οι άνθρωποι, που τους νιώθεις κοντά
Που μαζί τους θα ‘θελες ο χρόνος σου να περνά
Άνθρωποι που θα κλάψουν, στις στιγμές τις σκληρές
Και θα σου πούνε “Έτσι είναι, φιλαράκο τι τα θες”
Κάτι τέτοιο νόμιζα πως ήσουνα κι εσύ
Ίσως το πιο γλυκό μεθύσι από το πιο γλυκό κρασί
Ίσως η πιο γλυκιά στιγμή μες στο μυαλό μου ζωντανή
Αλλά τώρα πια ανάμνηση που μένει στην ψυχή
Γιατί περάσαμε την κόλαση ο ένας πλάι στον άλλο
Με μια μικρή χαρά κι έναν πόνο μεγάλο
Εγώ κι εσύ μέσα στο κρύο ή τη βροχή για μια στιγμή
Μια ζωή, μία αγκαλιά ανοιχτή ζεστή
Για σένα
Μακριά απ’ όλα τ’ άλλα τα χαμένα
Του κόσμου τα κακά τα γαμημένα απωθημένα
Που σου έτυχαν κατά καιρούς, ξέρω πως μ’ ακούς
Όλα τα κακά τελειώνουν άφησε τους πολλούς
Πάντα να λένε πολλά, μόνο αυτό κάνουν καλά
Αγάπη δεν έχουν νιώσει, δεν τους ακουμπούν αυτά
Τα αισθήματα τ’ απλά που θα νιώσεις κι εσύ
Την κατάλληλη στιγμή, μια στιγμή στη ζωή
Μην την αφήσεις να σου φύγει ποτέ από τα χέρια σου
Και μην περάσεις τη ζωή σου μέσα στη μιζέρια του
Να κάθεσαι ν’ ακούς τι σου λένε στο μπουρδέλο τη ζωή
Γιατί εκεί σ’ αυτά τα δύσκολα σε θέλω
Ξέρεις τι είσαι? Μια ηρωίδα…
Κάπα να φοράς ή να πετάς δεν είδα
Ναι αλλά ξέρω, μεσ’ στης ψυχής σου το κλουβί
Κρύβεις ένα λιοντάρι, έτοιμο να επιτεθεί
Ξέρεις τι είσαι? Μια ηρωίδα…
Κάπα να φοράς ή να πετάς δεν είδα
Ναι αλλά ξέρω, πως την ύστατη στιγμή
Πετώντας ή περπατώντας θα ‘σαι για μένα εκεί.
Μην το βάλεις κάτω και δε σου λέω για μένα
Κάντο για όσα αξίζει η ψυχή σου, κάντο για σένα
Κάντο γι’ αυτό το χαμόγελο και για τα δυο σου μάτια
Για τη φωτιά που καίει μέσα τους και με κάνει κομμάτια
Εμένα άσε με… Θα φύγω από κοντά σου
Περιμένοντας απλά ένα τηλεφώνημα σου
Αλλά δε θα κάτσω να τους δω να σε βάζουν κάτω
Η ευτυχία σου είναι πρώτη, στο πα και θα το κάνω
Αν χρειαστεί να με μισήσεις τότε ας γίνει κι αυτό
Θα σε κάνω καλύτερη ακόμα και αν χαθώ
Γιατί σαν κι εσένα τα άτομα σπανίζουν στον κόσμο
Είναι λίγα όμως τόσα πολλά αξίζουνε φως μου
Ήσουν και είσαι τα πάντα είσαι τ’ αλάνι μου
Ήσουν κι είσαι όσα θέλω να ‘χω πλάι μου
Κι αν δεν πετύχει δεν πειράζει μου αρκεί
Να θυμάσαι ότι μαζί σου μωρό μου είχα κι έχω τρελαθεί
Μικρή μου, όλα τελειώνουν το ‘χες πει κι είχες δίκιο
Αλλά να ξέρεις δε σ’ αφήνω μόνη σου κάτω απ’ τον ήλιο
Θα ‘μαι ‘κει στη μοναξιά που η βραδιά κυλά αργά
Θα ‘μαι ‘κει όταν θα σκέφτεσαι πως θέλεις αγκαλιά
Στο είχα πει πως θα ‘μαι για πάντα δικός σου
Ο άνθρωπος σου μικρή μου, ο φύλακας άγγελος σου
Δεν ήμασταν σαν τους άλλους και το ξέρεις καλά
Ψυχή μου βάστα γιατί πάντα θα ‘ναι δύσκολα

ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ
ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙΣ!"


ΧΡΙΣΤΙΝΑ Σ' ΑΓΑΠΑΩ
Κ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ!


Καλό βράδυ φάτσες!
*KaL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου