31/3/11

Μάρτιος τέλος!

Ένας Μάρτιος συμπαθητικός που λέω συνέχεια! Δεν ήταν ούτε πολύ ωραίος ούτε χάλια...ήταν απλά καλός. Ένας μήνας που με έκανε να καταλάβω πολλά κ όμως δεν κατάφερα να βρω μια λύση σε κάποια πράγματα που με απασχολούν. Κατάφερα όμως να γεμίσω το -λιγοστό ίσως- μυαλό που έχω με σκέψεις.
Πολλοί άνθρωποι περνάνε μέσα από την ζωή μου. Άλλοι έρχονται για να μείνουν κ να την κάνουν καλύτερη κ άλλοι απλά για να την αναστατώσουν γιατί...γιατί έτσι! Το θέμα είναι θα τους αφήσω να κάνουν ότι θέλουν κ να επιλέξουν εκείνοι αν θα μείνουν ή όχι? Η απάντηση είναι ΟΧΙ! ΕΓΩ θα αποφασίσω αν θα μείνουν στη ζωή μου. Αν τους θέλω στη ζωή μου. Στο χέρι τους όμως είναι να βοηθήσουν στην απάντηση που θα πάρω. ΕΚΕΙΝΟΙ θα μου αποδείξουν αν αξίζει να μείνουν ή όχι. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που μου έχουν αποδείξει κ ακόμα το κάνουν, ότι πρέπει να είναι μέσα στη ζωή μου. Ότι χωρίς αυτούς είμαι άδεια. Ότι αν δεν υπήρχαν δίπλα μου δεν ξέρω κ εγώ τι κ που θα ήμουν τώρα. Που με στηρίζουν κ όποτε κάνω καμιά "λαδιά" ξέρω πως θα με συμβουλέψουν σωστά. Μπορεί ο καθένας τους να μου δώσει μια διαφορετική συμβουλή όμως αν τις βάλω όλες κάτω κ σε μια σειρά βγαίνει νόημα. Τι γίνετε όμως αν μερικοί από αυτούς τους ανθρώπους έχουν αρχίσει να απομακρύνονται? =/ Αρχίζω να αδειάζω κ αυτό το νιώθω κ πονάει πολύ! Φεύγουν...κ δεν μπορώ να βρω μια λύση για να αρχίσουν να γυρίζουν κ πάλι δίπλα μου. Μερόνυχτα κάθομαι κ σκέφτομαι αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Είναι λες κ μου έχουν δώσει ένα σχοινί, με έχουν ανεβάσει σ'ενα μπαλκόνι κ έχουν βάλει τους δικούς μου ανθρώπους στην μία μεριά του σχοινιού να κρέμονται κάτω απο το μπαλκόνι κ να μου λένε "Τράβα αν τους θέλεις αλλιώς θα πέσουν!". Είμαι μία όμως κ μπορώ να τους τραβήξω μόνη μου. Χρειάζομαι βοήθεια κ ξέρω νομίζω που μπορώ να την βρω! Όπως λοιπόν είναι στο χέρι τους να αποδείξουν οτι αξίζουν να μείνουν έτσι είναι στο χέρι μου να τους κρατήσω δίπλα μου. Θα προσπαθήσω! Το έχω υποσχεθεί σε μένα!

Ο Μάρτης τελείωσε λοιπόν....Τη μια έβρεχε την άλλη έσκαγες απο τη ζεστη. Τη μια σκοτεινός ο ουρανός την άλλη ο ήλιος απο πάνω σου. Ας αποφασήσει επιτέλους! Θα μου πεις Μάρτης είναι αυτός! :)
Έβαλα μαρτάκι φέτος για πρώτη φορά στη ζωή μου :') Να είναι καλά η γιαγιά του Γιώργου!

Αύριο έιναι πρώτη του Απρίλη! Σκεφτήτε πολύ καλά το ψέμα που θα πείτε κ φροντίστε να μη το μετανιώσετε.

Η άνοιξη για μένα έχει έρθει. Όση δεν την έχετε καλωσορίσει ακόμα, καιρός να το κάνετε! Ρίξτε μια ματιά στην ομορφιά της φύσης... ;)

Να χαμογελάτε φάτσες!

Χαιρετώ μ' αυτό γιατί όταν το είδα πρώτη φορά έβαλα τα κλάματα... http://www.youtube.com/watch?v=s4Rax2PXiWA

Καλόοοοοοο απόγευμααα^^
*KaL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου