15/4/11

Here without you....

...my friends! Την προηγούμενη Παρασκευή πήγαμε ημερήσια με το σχολείο η πρώτη λυκείου. Σχολίαζα με την κολλητή μου ότι έχω κλείσει ήδη για Πάσχα εγώ(όλα αυτά μια βδομάδα πριν). Έρχεται η Δευτέρα πάμε σχολείο κ καταλήγω μόλις σχολάσαμε στο νοσοκομείο να έχω αυτή την "Οξεία πυώδης αμυγδαλίτιδα". Το αποτέλεσμα έκλεισα στη πραγματικότητα για Πάσχα μία εβδομάδα πριν. Από την Δευτέρα δεν έχω ξαναπάει σχολείο. Είμαι όλη μέρα μέσα στο σπίτι. Κρεβάτι δικό μου-κρεβάτι μαμάς-μπάνιο-σαλόνι. Για έξω δεν το συζητάμε! Όλες τις μέρες δέκατα εκεί ακούνητα 37.1-37.4, να μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Ότι ξένο τραγούδι δεν έχω ακούσει όσα χρόνια ζω τα έχω ακούσει αυτές τις 4 μέρες. Εμ άμα έχεις το my tv να παίζει όλη μέρα γιατί βαριέσαι τα πρωινάδικα. Να δεις τι μαθαίνει κανείς από τα πρωινάδικα...ακούστε να δείτε! Λοιπόν...αυτό για το γάμο της Μενεγάκη είναι μύθος δεν παντρεύεται η γυναίκα τζάμπα της κρεμάσανε κουδούνια! Έμαθα για το sex στην εφηβεία. Ναι ναι ναι ενημερώθηκα κ γιαυτό κ μάλιστα λένε ότι τα κορίτσια είναι πιο cool αυτή την "πρώτη φορά" από τ' αγόρια που "φοβούνται". Έμαθα επίσης κ για τα one night stand. Το ξέρατε εσείς ότι το 25% το κάνουν στα ανσασέρ, το 10% στα σινεμά κ το 65% στο clubs κ όχι στις τουαλέτες αλλά στις αποθήκες? Ε, τώρα το μάθατε! Ένα αυγό έχει 114 θερμίδες κ αυτό από τα πρωινάδικα το έμαθα xD Όσο ζεις μαθαίνεις τελικά...
Μου λείπουν όμως....=/ ΟΛΟΙ μου λείπουν....Το γέλιο τους! Τα χαμόγελα τους! Τα πειράματά τους.Μου λείπει το κουτσομπολιό της κολλητής μου. Τι να σου κάνει το τηλέφωνο όταν δεν έχεις εικόνα μπροστά σου?! Το γέλιο της Ειρήνης κ το ύφος που παίρνει όταν δεν κατάλαβε τι της είπαμε. Οι ανωμαλίες της Κέλης κ το σαλιάρισμα της με το Σάββα^^. Η γκρίνια της Μαρίας. Τα σχόλια της Μελίνας. Η motion της Μαριέτας που κάθε μέρα πίνει μία κ η Μαρία την κυνηγάει να της κλέψει μια γουλιά. Η Δήμητρα που όλο κ κάτι θα έχει να μας πει κ που μας βρίσκει όλες όμορφες. Η Ματούλα που προσωπικά την έχω χάσει τώρα τελευταία. Ο Αργέντης που θα σου πει κάτι για να σου φτιάξει τη διάθεση. Το περπάτημα του Κυριάκου. Η ανωμαλίες που κάνει ο Κυριάκος στον Γιώργο μου. Τα πειράγματα που κάνουμε στον Μάνο για την Άννα. Τα ανέκδοτα του Άρη. Τα βίντεο του pro στο κινητό του Βαρδάκη. Οι μαλακίες της τάξης μου. Οι χαζομάρες που κάνουμε στα διαλείμματα. Κ φυσικά ο Γιώργος μου! Τα χάδια του, τα φιλιά του, η αγκαλιά του. Αυτός κ η κολλητή μου ήταν οι μόνοι που με ρωτούσαν πως είμαι κάθε μέρα.
Υ-Π-Ο-Μ-Ο-Ν-Η όμως! Έρχεται το σαββατοκύριακο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ελπίζω να βγω να πάω καμιά βόλτα να ξεσκάσω. Δεν αντέχω άλλο μέσαα! -.-


γιατί όποτε το ακούω μου φτιάχνει τη διάθεση :)




Αν δεν σας ξαναδώ..Καλό Πάσχα φάτσες :)
Να περάσετε όμορφα!
Φιλάκια ρουφιχτά!
*KaL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου