10/4/11

Μία εβδομάδα πριν...

...κλείσουμε για Πάσχα! Ναι Ναι Ναι! Πλησιάζουν δυο εβδομάδες ξεκούρασης. :')
Μετά μιάμιση βδομάδα μάθημα κ μετά εξετάσεις! :| Οοο παναγίτσα μου! Εξετάσεις ένα κεφάλαιο στα σχολικά χρόνια που κανείς δεν θα ήθελε να υπάρχει. Το χειρότερο είναι ότι διαρκούν ένα με ενάμιση μήνα. Κατάλαβες? Για 10, 11, πόσα μαθήματα είναι, μας ταλαιπωρούν ενάμιση μήνα!-.- Το καλό είναι ότι θα περάσουν. Κ μεταααα.......ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙΙΙΙ!!!! Ειλικρινά πιστεύω ότι αυτό το καλοκαίρι θα είναι μαγικό! Θα ζήσουμε το κάτι διαφορετικό...που λέει κ το τραγούδι ;) Είναι, για μένα τουλάχιστον, το τελευταίο καλοκαίρι της "ελευθερίας" μου. Ίσως το επόμενο να είναι φορτωμένο με μαθήματα...ίσως! Δεν θέλω βέβαια αλλά θα δείξει! Ζήστε το καλοκαίρι όπως μπορείτε! Παίξτε, κάντε μπάνιο, γελάστε με την καρδιά σας! Μέχρι να έρθει όμως υπομονή.... :)

10 του Απρίλη σήμερα κ με την ομορφότερη κ καλυτερότερη γυναικάρα του κόσμου όλου κλείνω 8 μήνες *.*  Χριστίνα...Σ' αγαπώ!

4 μήνες με τον άνθρωπο που μου έχει αλλάξει τη ζωή! 4 μήνες που θέλω να γίνουν κ 14 κ 24 κ 104 μη σου πω! Απλά όποτε με κοιτάει, όποτε με αγκαλιάζει...τα πάντα μέσα μου στροβιλίζονται κ μπερδεύονται! Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω.... :) Μου χαρίζει υπέροχες στιγμές!





Να έχετε ένα όμορφο Κυριακάτικο απόγευμα φάτσες!
* KaL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου