19/10/11

....1 μήνα και 8 μέρες μετά θα ξαναγράψω!
Είναι τραγικό. Πίστευα ότι θα γράφω πιο συχνά αλλά έπεσα έξω.
Ένα μήνα σχεδόν μετά το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς και μαζί μ' αυτό ξεκίνησαν και άλλα. Διαβάσματα, ελάχιστος ελεύθερος χρόνος, επιπλέον μαθήματα. Πάντα ήμουν κατά των ιδιαιτέρων μαθημάτων και των φροντιστηρίων, αλλά να που τα χρειάστηκα. Μετά από το πρωινό σχολείο, ξεκινάει και το απογευματινό. Όμως δεν με νοιάζει. Πλέον το συνήθισα. Γνώρισα καινούρια άτομα. Όμορφα άτομα. Όμορφα άτομα για μένα σημαίνει να έχουν όμορφη ψυχή. Είναι οι πιο χρωματιστές ψυχές που έχω συναντήσει. Δεν ξέρω γιατί το λέω αυτό αλλά έτσι μου βγαίνει. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω και να μην έχω όρεξη και να μη μου ανεβάσουν το ηθικό. Έχουν το τρόπο τους αυτά τα κορίτσια. Με κάνουν και ξεχνάω ότι με απασχολεί. Κάτι που το χρειαζόμουν και μπήκε τόσο απότομα στη ζωή μου που ούτε καν το κατάλαβα. Της ευχαριστώ γι' αυτό!
Ίσως το έχω ξαναπεί αλλά κάποια στιγμή στη ζωή μας πρέπει να κάνουμε ένα mini reload. Να δεις τι κρατάς και τι πετάς. Μία ξαδέρφη μου, μου είπε " Ότι σε χαλάει και δεν σ'αρέσει στη ζωή να το αφήνεις πίσω και να προχωράς.Δεν χρειάζεται να περιμένεις τίποτα και κανένα. Τη ζωή εσύ επιλέγεις πως θα τη ζήσεις.Μη το ξεχνάς!" Έτσι λοιπόν πρέπει να κάνω και εγώ. Δεν θα περιμένω κανένα και τίποτα. Δεν με θέλουν μία; ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ! Εγώ δεν τους θέλω δέκα! ;) Υπάρχουν μερικά άτομα που θέλουν το καλύτερο για μένα και το δείχνουν. Εκείνους χρειάζεται η ζωή μου και εκείνους θα έχει γιατί εγώ θα το επιλέξω αυτό. Όταν αυτά που κάνεις δεν αναγνωρίζονται απλά σταματάς. Έτσι ίσως πρέπει να κάνουμε όλοι. Σκέψου το :)




Οοο να ξερες πόσο σ' αγαπώ Χ* ηρωίδα μου


Μέσα στη γυάλα τελειώνει το νερό
Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ; απάντησε μου
Ή παραμένει πάντα μαύρος ο βυθός;

Υ.Γ: Το σχόλιο της κοπέλας είναι απερίγραπτοο



Καλό βράδυ!
* KaL 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου