7/5/12

Σκανερρρρρ γρρρ-.-

Που κολλάει το σκάνερ ε? Θα σας πω.
Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που όταν σε συναντάνε κάπου ή όταν πατέ βόλτα, θα κοιτάξουν μέχρι και τι εσώρουχο φοράς. Είναι string, είναι μπραζίλιαν ή είναι η βράκα της γιαγιάς σου. Πόσο μπορεί να με εκνευρίζει αυτό. Παρατήρησε το. Τα μάτια ξεκινούν από τα μαλλιά σου και καταλήγουν στα παπούτσια σου. Ταιριάζουν αυτά που φοράς? Είναι καινούρια? Από πού τα πήρες? είναι μάρκα? Αυτό εγώ το έχω βαφτίσει ΣΚΑΝΕΡ. Αυτή τη δουλειά κάνει και το γνωστό σκανερ. Αντιγράφει πλήρως από πάνω μέχρι κάτω κάτι που θα του εκθέσεις. Χριστέ μου! Που ζούμε? Τι ρωτάω και εγώ? Σε μια σκατοκοινωνία ζούμε. Τα έχω ξαναπεί βέβαια. Κοιτάμε πως ο ένας να φάει τον άλλον, και τα χειρότερα έρχονται! 
Ποτέ δεν με ένοιαζε τι φοράει ο φίλος μου ή η φίλοι μου που είμαστε βόλτα ή που είμαστε σ' ένα πάρτι. Το μόνο που με νοιάζει είναι να περνάμε ωραία και αυτός ο φίλος ή η φίλη να μου χαρίζει στιγμές γέλιου. Στιγμές που ξέρω πως δεν θα ξαναέρθουν. Όπως είπε κ μια καθηγήτρια μου: "Η στιγμή 17 χρονών 2μηνών και 6 ημερών και κάτι δευτερολέπτων που είστε τώρα δεν θα ξανάρθει. Δεν θα την ξαναζήσετε." Γιαυτό προτιμώ αυτές τις στιγμές να τις αξιοποιώ μαζί με τα άτομα που μ αγαπάνε συζητώντας για την μπάρτσα και την ρεάλ, για σχέσεις, για το σεξ, για όνειρα, για το καλοκαίρι, για το επόμενο Σάββατο, για πολιτική. Γενικώς...για μαλακίες! Γιατί αυτά αρμόζουν να συζητάμε σε παιδιά της ηλικίας μου, κατά την άποψη μου πάντα :)

Ποτέ μην κρίνεις την άλλο από αυτά που φοράει. 
Υπάρχουν παιδιά που δεν επιλέγουν εκείνα τι θα βάλουν και τα οποία δεν γνωρίζουν τι θα πει "πάω για ψώνια".

ολα αρχίζουν από εκεί και καταλήγουν εκεί,
 γιατί αυτή είναι το τέλος κ η αρχή, 
είναι η εικόνα!



Καλό μήνα!
*KaL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου