12/8/12

Καλοκαίρι

Όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι το καλοκαίρι παίρνουν την άδεια τους τα παιδιά τους, τους φίλους τους και πάνε διακοπες. Φέτος εγω αυτο δεν το θέλω! Δεν θελω να πάω διακοπές! Θέλω να κατσω εδω. Ως μελλουσα μαθητρια 3ης Λυκείου σε αυτη τη χώρα με αυτό το κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ο εκπαιδευτικό συστημα για 6 ολοκληρες εβδομαδες είχα μαθηματα καθε πρωι. Αυτες τις 18 ημερες που μου έχουν απομέινει ελευθερες δεν θελω να παω διακοπες. Θέλω να κατσω εδω να βρω τους φίλους που εχω χασει κ που δεν πρόκειται να τους ξαναβρω μεσα στο νέο σχολικό έτος. Θέλω να πηγαίνω μερα παραμέρα στη θάλασσα κ μερα παρα μέρα για καφέ. Θέλω να μη με ενοχλεί κανείς. Θέλω να πάω βολτα με το αγόρι μου. Θέλω να περπατάω στο δρόμο με τα ακουστηκα στα αυτια κ να χορευω κ να τραγουδάω. Θέλω να κάνω χαζομάρες. Θέλω να ξεφορτίσω τις υπερφορτωμένες μπαταρίες απο μιγαδικούς, συναρτήσεις, ταλαντώσεις, επιχειρήσεις, καμπυλες παραγωγικών δυνατοτήτων και αλγορίθμους. Θέλω να ξαναγεμίσω ομως με ομορφες στιγμές, καλοκαιρινές, χαζές, παιχνιδιάρικες. Στιγμές που αυτους τους 9 δύσκολους μήνες που ερχονται να μου δίνουν κουράγιο. Να τις αναπολώ και να λέω "ΥΠΟΜΟΝΗ!Σε λίγο καιρό θα τις ξαναζήσεις.". Ζητάω πολλά? Αλλοι ζητούν τον ουρανό με τ' άστρα για το καλοκαίρι. Εγω τι ζητάω? Λιγη ανεξαρτησία κ καλοπέραση.
Το Σεπτέμβρη πάλι εδω θα είμαστε.
Όσοι απο εσάς έχετε όνειρα να μη τα αφησετε. Κυνηγήστε τα κ προσπαθήστε να τα πραγματοποιήσετε. Κάντε αυτό που γουστάρετε διότι αυτό έχει μελλον.
Αυτά.
Ευχομαι καλή επιτυχία στα παιδια που σε λιγες μερες θα εχουν τα αποτελεσματα.

Μέχρι να τα ξαναπούμε να χαμογελάτε! :) 

Εγω θα κάνω όνειρα και αληθινά μη γίνουν !
Μου φτάνει που προσπάθησα όνειρα να μην μείνουν.



You shoot me down, but I won't fall I am titanium 
You shoot me down, but I won't fall I am titanium



KaL^

1 σχόλιο:

  1. Γειά *:
    Πολύ ωραίος ο χώρος σου ,γράφεις όμορφα :) έχεις ωραίο τρόπο να αποτυπώνεις τις σκέψεις σου και να διοχετεύεις τα συναισθήματά σου μέσα από αυτές ..!
    Τλκ, πώς τα πηγες με τις εξετάσεις σου ???????!! ^_^
    Θα ξαναπεράσω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή