9/9/12

Κατι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

Ήταν εκεί γύρω στο Πάσχα(πριν μετά δεν θυμάμαι) όταν χτυπά η πόρτα την ώρα που κάναμε μάθημα κ μπαίνει μέσα η Κυρία Στέλλα κ λέει πως όσα παιδιά θέλουν να δηλώσουν συμμετοχη στο προγραμμα Βουλή των Εφήβων μέχρι την Παρασκευή να την βρουν στο γραφείο των καθηγητών. Δεν βαριέσαι λέω γω καμια βλακια θα είναι.Το Σάββατο παω στο μαθημα του φροντιστηρίου κ ακούω πως όλοι οι συμμαθητες μου εχουν λαβει μερος. Δε βαριέσαι λεω παλι θα μπω κ εγω σ αυτο το προγραμμα. Τη Δευτέρα παω στη κυρια Στέλλα η οποια με ενημερωνει πως την επομενη ημερα τις 2 πρωτες ωρες θα εγραφα αυτη την εκθεση κ θα απαντουσα σε μια ερωτηση γιατι θελω να λαβω μερος στη βουλη. Ωραια λεω κ εγω χανω μαθημα! :Ρ Γραφουμε την εκθεση κ για να μη σας τα πολυλογώ μαθαινω οτι θα παω στη βουλη κ πως θα ερθει κ η γυναικα μου μαζι ( η Χριστινα)! :) 
Εκει που θελω να καταλήξω ειναι πως δεν ηξερα ουτε τι θα καναμε εκει ουτε πως θα το καναμε. Μεσω facebook αρχισα να γνωριζω τα παιδια και να λεω πως θα περασουμε πολυ ωραια εκει^^
Φτανει η Παρασκευη 31.9.2012 πρωινο ξυπνημα κ τραβολόγημα μεχρι το αεροδρομιο. Οποιο νεαρο ατομο έβρισκα ρωτουσα "Ε συγνώμη και καλημερα. Μηπως πας στη Βουλη των Εφηβων?" με κοιτουσαν καλα καλα κ ελεγαν οχι. Ειχαμε γινει τελείως ρεζίλι. Τελικα ολοι απο Ηρακλειο και Λασίθι Κρητης γνωριστηκαμε στο αεροπλανο κ φυσικα δν βαλαμε γλώσσα μέσα μας! Φτανοντασ στο Ελ.Βενιζελος γνωρισαμε τα παιδια που ειχαν ερθει απο Αλεξανδρουπολη. Στο λεωφορειο καλη φαση κ ο Χατσίκ στο μικροφωνο λέγοντας ωραίες μαλακιες για να περασει η ωρα. Φτανουμε στο ξενοδοχειο κ προσπαθουμε να βρουμε τα παιδια που μιλαμε μεσω φβ τόσο καιρο. Μερικοι αναγνωριζονται μερικοι οχι. Οι παρεες πηγαδακια κ μεγαλη προσπαθεια να γνωριστουμε ολοι με ολους! Με μερικους κολλησαμε απο την πρωτη στιγμη οπως τα παιδια απο την Κρήτη. Ολοι η Κρητηκοι Εφηβοι Βουλευτες μια παρέα. Οι πρώτες στιγμες αμηχανες απο ολους. Οι συστασεις παρα πολλες. Τα ονοματα να ξεχνιούνται τα επομενα λεπτα. Οι φατσες ομως ποτε κ αυτο το"ΑΑΑΧ να δεις πως ειπαμε οτι την/τον λενε?". Το καλημερα καλημερα είτε το εχεις γνωρισει το παιδι είτε όχι. Η πλακα πλάκα επίσης. Αυτη η αναμονη στο ασανσερ απιστευτη! Να ανεβαινεις απο τον 2ο στο 8ο οροφο και μετα να πηγαινεις ισογειο που ηθελες. ΦΟΒΕΡΟ!
Τριγυρνουσες στο ξενοδοχειο ότι ωρα ηθελες κ εβλεπες παιδια με πορτοκαλι κορδονι στο λαιμο και το καρτελακι κρεμασμενο. Εβλεπες πηγαδακια να μιλουν και να γελανε δυνατα. Παρεες να "προσπαθουν " να συνενοηθουν μεταξυ τους βλ. Κυπριους με Αθηναιους που ήταν απιστευτοι! Εβλεπες πρώτες δυνατες φιλιες να γεννιουνται κ να λες κριμα που δν μένουμε κάπου ΟΛΟΙ μαζι. Στο διαδρομο σε οποιον οροφο και να ησουν θα ακουγες γελια κ φωνες παιδιων. 
Το πρωι ααααλλη φαση. Εβλεπες ματακια αγουροξυπνημενα σαν να λενε "αφηστε με γαμωτο ήθελα κιαλλο υπνο. ή ένα καφεεε γρηγοραααααα" Να μπαινεις στο ανσασερ και να λες που ειπαμε οτι παω τωρα? Και η απογοητευση? φτανεις στο πρωινο κ ολοι τρωνε κρουασανακια που εσυ δεν προλαβες! ΤΡΑΤΖΙΚ!και μετα? λεωφορεια. Ακροπολη ή βουλη αναλογα το προγραμμα κ μετα πτωμα στο ξενοδοχειο κ η πρωτη φραση? "Που μαζευομαστε σημερα?" Εδω εκει παραπερα παντου φωνες και γελια Εφηβων!
Κ οπως όλοι λενε όλα τα ωραια κάποτε τελειώνουν. Η μερα που επρεπε να πουμε αυτο το άτιμο "Χαρηκα που σε γνώρισα. Καλό ταξιδι.". Τα πρωτα δάκρυα κυλουν. Είχε ξεκινησει ο δρόμος της επιστροφης. Λεγαμε οτι θελαμε να κατσουμε κιαλο! Αν ομως καθομασταν κιαλο θα ηταν πιο δυσκολο μετα ο χωρισμος =/
Εγω προσωπικα ως Εφηβος Βουλευτής ΧΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ που γνωρισα παιδιά από ολη την Ελλάδα και παιδια που φοιτουν σε Ελληνικά σχολεία του Εξωτερικου και που ειναι περιφανοι που είναι Ελληνες. Ηταν μια εμπειρία μοναδικη που ζησαμε στην πιο όμορφη και τρυφερη ηλικία της ζωής μας κ που δεν προκειται να διαγραφει ευκολα απο την Καρδια κ το Μυαλο μας. Δεν θα ξεχασω ποτε το "μανα μου" του Σταυρου, το "που ρε σειρα" του Ανασταση, το "Καλή Πάσκα" του Χατσίκ, κάποιες Κυπριακες λεξεις που εμαθα ενα βραδυ και γενικα την Βορειοελλαδιτικη προφορα.
Ακόμη βλέπω παιδια κ λέω "Δες αυτος/η μοιάζει με τον/την ταδε απο τη Βουλη".
Δεν θελω να διαβασω γιατι θελω να ειμαι συνεχεια φβ να βλέπω τι κάνουν οι συναδελφοι.
Θελω καποια μερα να συναντηθούμε ξανα κ αν οχι όλοι οι περισσότεροι. 
Μου λειπουν πολύ οι φάτσες σας παιδιαααα! <3
Να περνατε καλά εκεί που είστε και να καλή δυναμη σε ολους μας για τη χρονια που έρχεται. ΥΠΟΜΟΝΗ!
Οσο για το καλοκαιρι του 2013 εχω να του πω καλο κουραγιο και να φυλαγεται γιατι αυτο το καλοκαιρι θα το καψουμε!

Επισης πολυ λενε οτι ειμαστε υπερβολικοι που κλαγαμε κ τετοια. Φιλε μου αν δεν το ζησεις δεν μπορεις να μας καταλαβεις!

Υ.Γ. Στο λεωφορειο μου πηγαινοντας στο ξενοδοχειο επαιζε το "Θυμωσε αποψε η καρδια" αυτο του Βερτη. Φευγοντας απο το ξενοδοχειο κ πηγαινοντας Ελ.Βενιζελος έπειζε το ίδιο ακριβώς κομματι.


τώρα αυτό που μας ενώνει μας κρατάει μας δυναμώνει είναι μόνο οι αναμνήσεις που δεν γίνεται να σβήσεις!! έτσι γίνεται
Φιλαράκια όπου και να ‘στε κάπου, κάπου να θυμάστε ό,τι όμορφο περάσαμε μαζί φιλαράκια μου σας λέω εύχομαι το πιο ωραίο καλή επιτυχία στην ζωή♥



Για εσας με πολυ αγαπη! :) 

"ΘΑ ΑΝΗΜΕΝΩ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΡΑΚΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ"
                           Νικος Νιολης
Εφηβος Βουλευτης Ηρακλείου Κρήτης

Καλο Βραδυ.






Η συνάδελφος και εφηβος Βουλευτης.

2 σχόλια:

  1. Λοιπόν ό,τι μα ό,τι και να πω δεν θα είναι αρκετό!!! Τα λόγια είναι λίγα για να εκφράσουν τα συναισθήματα που είναι πολλά αλλά κυρίως δυνατά!!! Όπως είπες αγαπητή μου Κάλλια "Φιλε μου αν δεν το ζησεις δεν μπορεις να μας καταλαβεις!" γι'αυτό όσοι δεν καταλαβαίνετε μην πείτε καν στον κόπο να προσπαθήσετε!!! Με συγκίνησε ιδιαίτερα η αναφορά στο πρόσωπο μου αλλά νομίζω πως απ'όλα τα παιδιά κάτι μας έμεινε!!!
    Ελπίζω στη μέρα που θα τα ξαναπούμε απο κοντά
    ο Σαλονικιός, ή Καρντάση ή δεν ξέρω πως αλλιώς με φωνάζατε ο καθένας για διάφορους λόγους(ξεχνούσατε το όνομά μου) ή πιο απλά Σταύρος!!! ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε Καρνταση θα σε πω καποια μερα παλι απο κοντα να το ξερεις!
      Σ ευχαριστω για τα λογια σου :)

      Διαγραφή