12/10/10

Λόγια καρδιάς...

Ίσως αυτό που κάνω, να γράψω ότι γραψω εδώ, να είναι μια μεγάλη βλακία. Θέλω όμως να τα βγάλω απο μέσα μου χωρίς να πρίζω τις φίλες μου, την Στέλλα, την Χριστίνα κ την Κάτια, οι οποίες ήταν δίπλα μου σε ΟΤΙ έγινε από τις 12.06.2010 και μετά με τον Ε*. Με στίριξαν, χάρηκαν, με συμβούλεψαν, με ένιωσαν, με καταλαβαν, με πήραν αγκαλιά όταν τις χρειάστηκα, μου έδωσαν τον ώμο τους για να κλάψω, με άκουσαν...ήταν εκεί όποτε τις χρειαζόμουν και δεν παραπονέθηκαν που όλη την ώρα μιλούσα για εκείνον. Ευχαριστώ! Αν δεν είχα κ εσας ειλικρινά δεν ξερω...=/ αυτό δικό σας <3 με το γέλιο σας παίρνω δυναμη!
Κάπως έτσι συνεχίζω....Εσυ τώρα μικρέ Ε*. 12.06.2010 Θυμάσαι? Μου έκανες παρέα γιατί ήμουν μόνη μου. Σε παριγώρισα απο χωρισμό θυμάσαι? Έκανα τον καραγκιόζη για να πάρω ενα χαμόγελο σου. Μόνο ένα. Νομίζω πως τα κατάφερα. Ανταλλαγή κινητών κ το ταξίδι ξεκινά. Η επόμενη μέρα με βρήκε κολλημένη στο κινητό με αυτό το "τακα τουκα" απο τα πλήκτρα καθώς πληκτρολογούσα μηνυμα με αποστολέα εσενα, να εκνευρίζει την γιαγια μου. Στέλναμε ολη μέρα κυριολεκτικα! Καταβάθος έλεγα οτι μου έιχες γίνει τσιμπούρι αλλά μ'αρεσε :) Βλέπαμε μουντιάλ θυμάσαι? Σχολιάζαμε τα ονοματα των παιχτών, τον διαιτητη τα γκολ. Μεγάλες στιγμές :') Μιλούσαμε ατελίωτες ώρες στο μσν αναλίωντας διάφορα. Ένα βράδυ μιλούσαμε για τα όνειρα μας. Είχα αρχίσει να σε μαθαίνω σιγα-σιγα και όχι μόνο να σε μαθαίνω αλλά και να σε ερωτεύομαι. Το άκουγα κάθε μέρα (L) και θυμώμουν τα μάτια σου. Αυτά τα υπέροχα γαλάζια μάτια :') 07.07.2010 θυμάσαι? Το ταξίδι συνεχίστηκε μαζι σου προς το όνειρο. Ένα όνειρο που κάθε μέρα νόμιζα οτι θα ξυπνήσω κ θα έχεις φύγει. Οτι όλα ήταν στη φαντασία μου κ όμως κάθε μέρα ήσουν εκει. Να μου λες μια καλή κουβέντα, ένα καλημέρα, ένα καληνύχτα, να ρωτάς τι κάνω, να μου λες πως μ'αγαπάς κ εγώ να ανεβαίνω εκεί που δεν είχα ανέβει μέχρι τώρα, στον 7ο ουρανό! Εκεί με πήγαινες :) Όμορφα βράδια μαζί σου...αφιερώνοντας τραγούδια ο ένας στον άλλο, κάνοντας όνειρα για συγκατοίκιση, γελόντας, πιράζοντας ο ένας τον άλλο και τόσα άλλα. Αυτό το τραγούδι δεν πρόκειται να το ξεχάσω ΠΟΤΕ! Μου το είχες στείλει θυμάσαι? :') ....07.08.2010 θυμάσαι? 1 μήνας μαζί κ εμείς κάναμε βόλτες στα Χανιά! Αυτό και αν ήταν όνειρο...!Εκείνη η αγκαλιά στα κτελ λίγο πριν φύγεις :') Αξέχαστη! (.....) Δεν μπορούσες να με καταλάβεις μερικές φορες...ήταν καλοκαίρι κ πήγαινα διακοπές τα σαββατοκύριακα με αποτέλεσμα να μην βλεπόμαστε πολυ συχνά, ήταν ένα πρόβλημα. Ακολούθησαν κ άλλα,δυστυχώς! Δεν μπορούσα όμως να σου πω τίποτα ακόμα κ αν μερικές μέρες με σκότωνες έτσι όπως μου μιλούσες! Ξεσπούσες πάνω μου αλλά να σου μιλούσω να σου έλεγα τι? "Γιατί μου μιλάς ετσι?""Γιατί μου φέρεσαι έτσι?" ήξερα ότι θα τα έκανα χειρότερα. Ήθελα να είμασταν μαζί...αυτό μόνο. Ήθελα να σε έβλεπα χαρούμενο κ μέχρι ένα σημείο τα κατάφερνα. Προσπαθούσαμε να μην τελειώσει αυτό που είχαμε αλλά τις τελευταίες μέρες προσπαθούσα μόνη μου. Έφτασε εκέινη η μέρα που άρχισες να μου λες κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν καθόλου. Παρόλα αυτά δεν έδωσα πολύ σημασία γιατί ήξερα ότι μ'αγαπούσες. Ήθελα τόσο πολύ να σε δω εκείνη την μέρα σε είχα τόσο πού αναγκη, κάτι που δεν ήξερες, εσύ όμως έκανες σαν να μην υπήρχα. Ήμασταν τόσο κοντά κ ταυτόχρονα τόσο μακριά ο ένας από τον άλλο εκέινη την ημέρα. Και ήρθε το βράδυ....το όνειρο τελείωσε εκεί....μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή *kallia akou m einai kltr etsi esena pou se agpaw pio plu apo ola na eisai makria* κάπως έτσι να τελείωνει όλο αυτό που είχαμε. Ξέρω το έκανες για το καλό μου, ξέρω επείδή μ'αγαπας...Θα σε στίριζα...θα μου μιλούσες κ θα ήμουν εκεί...θα σε βοηθούσα...ήθελα σ αυτή τι δυσκολη στιγμή να ήμουν δίπλα σου! Να είμαι μαζί σου. Μαζί σου ήμουν ευτυχισμένη! Όπως κ να ήμασταν. Σ'αγάπησα κ δεν αλλάζει αυτό! Δεν με ένοιαζε τι έλεγαν οι άλλοι! Εφτασε η μέρα που έφευγες κ ήρθα στο αεροδρόμιο για να σου πω "καλό ταξίδι"(μια τρέλα μου). Πόσο χαιρόμουν που πήγαινες Γερμανία το ήθελες πολύ :). Μη μου δίνεις ψέυτικες ελπίδες σε παρακαλώ...δείξτο μου ξεκάθαρα. Μικρέ Ε* γιατί είμαστε έτσι? Γιατί μας το κάνεις αυτό? Γιατί να αγαπιόμαστε κ να φοβάσαι τόσο? Γ-Ι-Α-Τ-Ι ? Μικρέ Ε* σ'αγαπαω ακόμα! Πάντα ένα σημείο του μυαλού μου είναι κοντά σου....
*KaL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου