19/10/10

Αδιέξοδο =/

Η ζωή είναι μία διαδρομή...Μία διαδρομή που εσύ αποφασίζεις που θα πας, διότι εσύ κρατάς το τιμόνι!
Δεν οδηγάς μόνος. Πάντα κάποιος θα σε ακολουθεί ακόμα και αν εσύ δεν μπορείς να το δεις. Μέσα σε αυτή την διαδρομή θα συναντήσεις, θα μάθεις, θα περάσεις, θα ακούσεις, θα δεις, θα καταλάβεις, θα νιώσεις τόσα πολλά πράγματα. Δεν θα είναι μία ήσυχη πορεία όμως. Ο δρόμος θα είναι ανώμαλος και θα έχεις πολλές επιλογές για το προς τα πού να πας. Το θέμα είναι θα κάνεις τη σωστή επιλογή ή θα πέσεις σε αδιέξοδο? Αν κάνεις τη σωστή επιλογή, χαμογέλα και συνέχισε. Αν όμως βρεθείς σε αδιέξοδο πρέπει να αποφασίσεις τι θα κάνεις. Θα περιμένεις μήπως εκ θαύματος το αδιέξοδο σε βγάλει σε κάποιο δρόμο? Θα ζητήσεις τη βοήθεια κάποιου για να σε βοηθήσει να βγεις από αυτό? Θα έχεις την δύναμη να βρεις το δρόμο και να βγεις μόνος σου από αυτό? Ότι και να κάνεις πάντως πρέπει να το σκεφτείς καλά! 
Αυτές τις μέρες, βρίσκομαι στο δικό μου αδιέξοδο. Ζήτησα βοήθεια για να βγω όμως κανείς δεν με βοήθησε όσο έπρεπε. Περιμένω για κάποιο θαύμα. Ίσως έχω τη δύναμη να βγω και μόνη μου. Έχω όμως και ένα πολύ σκληρό αντίπαλο! Την καρδιά μου! Η οποία ποτέ δεν μπορεί να κάνει αυτό που της ζητάω και δεν με βοηθάει. =/ "Μα όταν μιλάει η καρδιά σου πώς να πας εσύ αλλιώς και ο πιο σοφός μπροστά σ'αυτή φαίνεται χαζός" λέει ενα τραγούδι κ νομίζω πως έχει δίκιο. Είμαι σίγουρη ότι θα βγω από το αδιέξοδο μου είτε με βοήθεια, είτε όχι. Μπορεί να μου πάρει λίγο χρόνο ακόμα αλλά θα βγω!
Κράτα γερά το τιμόνι!

Ποτέ να μην ξεχνάς εκείνους που σε βοήθησαν σ'αυτή την διαδρομή και εκείνους που δε σε άφησαν να οδηγήσεις μόνος. ;)




*Λιονταράκι μου 8μηνών σήμερα :) <3

*Δεν ξεχνώ 2#

Καλά να περνάτε φάτσες.
*ΚαL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου