26/10/10

Όμορφο απόγευμα!

  Σήμερα, μία κλασσική φθινοπωρινή ημέρα αποφασίσαμε να πάμε για shopping therapy εγώ, η Στέλλα, η Μαρία, η Μαριέτα και η Μελίνα. Πρώτα κατέβηκαν στο κέντρο η Στέλλα, η Μαριέτα και η Μελίνα και μετά εγώ με την Μαρία. Όταν βρήκαμε τα κορίτσια είχαν ίδι μαζί τους 5-6 τσάντες με ψώνια και ακολούθησαν και άλλα φυσικά. Πιάσαμε στη σειρά τα μαγαζιά με ρούχα, πηγαίνοντας από τον ένα όροφο στον άλλο. Όλα μας άρεσαν και όλα θέλαμε να τα αγοράσουμε! Γυρίζοντας σα χαμένα λέγοντας βλακείες, χαζεύαμε τα ωραία παιδιά της πόλης και γελούσαμε με την Μαρία που δεν ήξερε τίποτα. Η ώρα είχε περάσει και τα μαγαζιά έκλειναν σιγά-σιγά οπότε έπρεπε κ εμείς να φύγουμε. Αποχαιρετήσαμε τα κορίτσια κ πίσω μείναμε εγώ και η Στέλλα. Μπαίνοντας στα μαγαζιά το οποία δεν προλάβαμε να μπούμε με τα υπόλοιπα κορίτσια, χαζεύοντας ρούχα με τσουχτερές τιμές, ανεβαίνοντας και πάλι από τον ένα όροφο στο άλλο, τριγυρίζοντας και πάλι στους δρόμους σα χαμένα. Τελικά ψώνισα κ εγώ που μέχρι τότε δεν είχα πάρει κάτι(πρωτότυπο). Η ώρα είχε περάσει και πήγε κάθε κατεργάρης στο πάγκο του.
  Είχα καιρό να κάνω κάτι τέτοιο. Να βγω με τα κορίτσια και να πάμε για ψώνια. Να πω τη γνώμη μου στα ρούχα που δοκίμασαν. Να περάσω καλά ψωνίζοντας. Να γελάσω με τις βλακείες που κάναμε. Είχα πάρα πολύ καιρό να το κάνω αυτό και ήταν τόσο όμορφα. Μου είχε λείψει πραγματικά. Την επόμενη φορά θα κανονίσουμε να είμαστε όλες μαζί! =) Σας αγαπώ κοριτσάρες όλες! <3
  Εκτός από τα ψώνια όμως είδα και ένα πολύ σημαντικό άτομο της ζωής μου. Την Χριστίνα μου<3. Στην αγκαλιά σου νιώθω ασφάλεια:$ Μη μ' αφήσεις να φύγω από εκεί. Έχεις μπει στη καθημερινότητα μου^^ Και αρχίζει να μ' αρέσει ;) σ' αγαπώ!




Ήταν ένα όμορφο απόγευμα :)

Να έχετε ένα όμορφο βράδυ φάτσες.
*KaL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου