24/10/10

Μυρίζει φθινόπωρο!

   Το φθινόπωρο είναι μία από τις τέσσερις εποχές του χρόνου και κατά τη γνώμη μου η πιο περίεργη. Τα φυλλοβόλα δέντρα χάνουν το φύλλωμά τους, τα χρώματα στη φύση είναι διαφορετικά και ξεκινούν οι πρώτες βροχές και τα σχολεία. Φέτος έβρεξε πρώτη φορά στη 1 Σεπτεμβρίου και από εκεί και μετά ο καιρός έχει τρελαθεί. Τη μία έχει ήλιο, την άλλη βρέχει, τη μία σκάμε από τη ζέστη κ θέλουμε να τα βγάλουμε όλα, την άλλη κρυώνουμε και δε μας φτάνει η ζακέτα. Δεν ξέρεις πως να ντυθείς! Παρ' όλα αυτά αυτή η εποχή μ' αρέσει. Ο ουρανός κάθε μέρα έχει κ άλλη μορφή. Μ' αρέσει όταν βρέχει να μην είμαι κάτω από υπόστεγο. Θέλω να βγω και να γίνω λούτσα! Δεν με νοιάζει αν χαλάσουν τα μαλλιά μου ούτε αν με λένε τρελή. Απλά μ' αρέσει. Έχεις παρατηρήσει ποτέ τους χοχλιούς? Μετά από τη βροχή βγαίνουν για βόλτα. Μικρά και μεγάλα χοχλιδάκια σέρνονται απολαμβάνοντας το βρεγμένο έδαφος^.^ Μετά από κάθε βροχή, εκτός από τους χοχλιούς, βγαίνει κ το ουράνιο τόξο. Αυτή η απέραντη καμπύλη γραμμή με τα τόσα χρώματα! Κόκκινο Πορτοκαλί Κίτρινο Πράσινο Γαλάζιο Μπλε Μοβ. Πια φάτσα θα το δει κ δεν θα χαμογελάσει? Λένε πως εκεί που αρχίζει το ουράνιο τόξο υπάρχει χρυσός. Λες να το βρουν κάποια μέρα? Ίσως....:)
 
Αυτή η εποχή είναι τόσο διαφορετική!
Απολαμβάνοντας τη βροχή
Ανάμεσα στα γκρι σύννεφα..ο γαλάζιος ουρανός
  Ανυπομονώ να ξαναβρέξει :) Να βγω στη βροχή.Να χοροπηδήσω πάνω στο νερό κάνοντας τα παπούτσια μου άχρηστα. Να γίνω παπάκι. Να ακούσω τη μαμά μου να φωνάζει που έχω βραχεί. Να γυρίσω σπίτι και να χωθώ στο κρεβατάκι μου για να μην κρυώνω. Να ενώσω τα χέρια μου και να φύσηξω μέσα για να τα ζεστάνω. Να χαθώ μέσα στην αγκαλιά του για να μην κρυώνω. Να δω τον ουρανό να αλλάζει ξανά!

 Περιμένοντας για τη επόμενη βροχή....

*λιγάκι πρόχειρο=/
Να έχετε όμορφη Κυριακή φάτσες.
*KaL

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου